fast and furious..

30?03/2009

Last saturday adalah hari yang ditunggu-tunggu. Paintball usm open.
This is our First tournament since sejak menceburi karier paintball.
Dengan semangat berkobar-kobar dan hasil senaman stamina selama seminggu kami mengorak langkah menuju kemenangan.

tapi alangkah kecewanyer..
organizer yang buat tournament ni sangatlah huru-haranya..
tentative pun xde..
the game that shud start early in the morning started at 11 0'clock..
ade committee yang dtg lagi lambat dari peserta..WTF?
marker pun x cukup walhal kami ada more than 10 teams.
spend half a day cuma dapat main satu round jer?
ape nie? korang nak anjur wat la betul-betul..
Mintak kami bagi kerjasama tapi korang ntah hape2 ntah..
asik duduk jer..
bila team committee main ade plak ramai..
muncul dari mana ntah?
pas break "sejam" (dua jam) pkul 3 lebey baru leh main 2nd round.
dahla panas.. sarah pun dah pening2 nak pengsan..
sian dia.. sarah, im sorry for dragging u into this..

meh aku tunjuk tentative diorang meh:

8:00 sampai dan gelak2
8.30 dok pasang padang
9:00 masih pasang padang
10:00 pasang padang lagi
10:30 briefing
11:00 tulih jadual
11:15 start game
12:45 (monster dog vs team 21)
1:00 rehat sejam (konon)
2:45 sambung game
3.30 2nd round game (Monster dog vs Snitzer KL)
4:00 aku blah dgn geng2


2nd round tu kami da cekap cket, (x penah main fastball, slalu main scenario)
we kill the opponent team, and we hit em hard..
mungkin sbb marah punya pasal..
marker pun asik jem..
pas ni aku nak beli marker aku sendiri la..
puas ati..

En. Zul kata nak anjur postgraduate punya paintball tournament pas ni..
we seen a lot of problem before and we hopefully we cud overcome all of it..
aku nak start survey equipment lah pasni..

P/S: aku tgh pkir nak tukor nama team dari MONSTER DOG jadi "VIPER" more catchy huh..?

fahmi, signing out

1 comments:

I am Blossom said...

Aku kalu ikutkan hati nak ja tembak pengadil 2..
Ya la macam sial betul maker aku jem dia x nampak... dah la peluru mai macam hujan.. sakit hati betul la..memang teruk la komiti yg buat tonemen ni..Yang lagi panas lambat, kan fahmi..

Post a Comment

Followers

My Blog List


| Via Blogger Templates